Model zoeken...

MIJN
VERKOOP

  • 0 items
  • € 0,00

   ALGEMEEN

Geen email en/of gegevens van ons ontvangen?

Heb je een telefoon of een ander apparaat naar ons opgestuurd?
Je krijgt van ons emails met daarin de verzendgegevens en Status-updates, mocht je deze niet ontvangen dan controleer je SPAM-filter instellingen en je SPAM (ongewenst) map.

Je kunt zoiezo de product(en) al GRATIS versturen naar ons door het volgende duidelijk te schrijven op de envelop of het pakket:

WeBuyIt.nl
Antwoordnummer 4017
6400 VC HEERLEN


vermeld ook het ordernummer of je eigen naam (zodat wij weten van wie het pakket is)
of maak een afdruk/print van de bestelling en verstuur deze mee met het pakket.


Zorg voor een goede verpakking, je bent immers zelf verantwoordelijk voor de verzending.


Status per email
We brengen je per email op de hoogte van de status van je order, zodat je op ieder moment weet waar je aan toe bent.
Momenteel heeft je order de status "Wachtend op pakket". Zodra we het pakket van je ontvangen sturen we je weer een email, zodat je goed op de hoogte blijft van de ontwikkelingen.

Check je SPAM (ongewenst) map!!!
(helaas weigeren veel mail-servers automatisch de emails van webshops waardoor onze emails als SPAM worden aangezien)

Hoe snel ontvang ik mijn geld op mijn rekening?

Ons streven is om alle ontvangen apparaten binnen 24 uur na ontvangst beoordeeld/gecontrolleerd te hebben zodat ook de uitbetaling binnen 24 uur na ontvangst kan plaatsvinden, uiteraard zijn we wel afhankelijk van externe facoren zoals de bezorgsnelheid van de post, de snelheid van de bank etc...

* Indien een order "gedeeltelijk goedgekeurd" wordt, duurt het 24 uur extra zodat u ook de tijd heeft om op de email te reageren
  (als u trouwens gelijk met akkoord reageert wordt dit vaak wel nog binnen de 1e 24 uur verwerkt)

Hoe lang blijft het aanbod geldig?

Zodra je op onze website hebt aangegeven wat je verstuurd, is dit 14 dagen geldig, hierna vervalt het recht op het bedrag en zal er worden gekeken naar het bedrag van dat moment.

Waarom staat mijn product niet op de website?

Jouw product kan om meerdere redenen niet op onze wesite vermeld staan bv:
 1)  omdat het wellicht nog te nieuw is en wij het product nog moeten toevoegen aan de website
 2)  wij al teveel van het product hebben ontvangen en we wachten totdat alles verwerkt is
 3)  het product kan "uit de mode" zijn geraakt waardoor er dus geen vraag meer naar is
 4)  het product heeft geen enkele waarde meer (meestal is de leeftijd van het product daarvoor de reden)


Als je van mening bent dat jouw product er wel op zou moeten staan dan kun je ons even mailen zodat wij erna kunnen kijken.

Zijn mijn producten nog geld waard, en waarom?

Wij kopen alleen producten in die hergebruikt kunnen worden en zelfs doorverkocht kunnen worden naar het buitenland waar men graag een goedkoper gebruikt product wilt hebben.

Is er een minimum bedrag voor wat ik kan verkopen?

Ja, wij kopen pas in als de totale waarde minimaal € 20,00 bedraagt. Dit komt omdat de kosten van o.a. het antwoordnummer te hoog zijn om het onder de 20 euro nog rendabel te maken.

Waarom krijg ik mijn geld in delen uitbetaald?

Als je niet het hele bedrag in 1 keer ontvangt betekend het dat één of meerdere producten niet door de controle zijn gekomen, het product wat wel goedgekeurd is wordt dan al uitbetaald en de rest zal later worden uitbetaald afhankelijk van de uitkomst van de her-controle. Mede om deze redenen vragen wij dan ook om alles zo correct mogelijk in te vullen op de product-pagina.

Hoe weet ik wat voor een merk of type/model product ik heb?

Op vrijwel ieder product staat het merk en type/model nummer, op sommige producten zoals bv GSM's staat het op de achterkant of op een sticker/label onder de accu/batterij, het is altijd te vinden in het menu van de GSM of Tablet zelf (toestel info -> status). Als je nog een aankoopbon hebt dan heb je kans dat het daar ook op vermeld staat.

TIP: bel naar *#06# en je ziet je IMEI nummer (14 cijfers), vul deze in op www.imei.info en je ziet welk model telefoon je hebt.

Kan ik ook versturen vanuit het buitenland?

Nee, vanuit het buitenland kun je geen pakket of envelop versturen naar ons. Het antwoordnummer is alleen voor Nederlandse post bedoeld en zal daarom ook niet aankomen bij ons. Als je een pakket verstuurd in Nederland maar je hebt een buitenlandse bankrekening, zorg er dan voor dat de BIC en IBAN gegevens duidelijk bij het rekeningnummer vermeld staan.

   VERZENDING

Welke accessoires moet ik allemaal meesturen?

In principe kun je alle items meesturen die bij het product zaten toen je het kocht maar de noodzakelijke items (bv een lader of stroomkabel e.d.) die nodig zijn om het product normaal te kunnen laten functioneren zijn verplicht. Uiteraard kunnen de items die niet meer werken of te beschadigd zijn weggelaten worden. Indien noodzakelijke items ontbreken dient dit te worden aangegeven bij de product-pagina (werkend/defect).

Wat gebeurt er bij verlies of schade van het toestel tijdens de verzending?

Het verzenden geschied geheel op eigen risico, enige geschillen zullen dan ook met uzelf en/of de vervoerder geregeld moeten worden tot het moment dat wij de verzending hebben aangenomen. Wellicht is het dan ook verstandig om producten met hogere waarde verzekerd te versturen i.p.v. via ons antwoordnummer.

Zijn mijn producten aangekomen?

Zodra wij een pakket ontvangen sturen wij per email gelijk een statusupdate, zo blijf je altijd op de hoogte van de status van jou verkoop. Onder normale omstandigheden komt een pakket aan binnen 2 á 5 werkdagen (envelop meestal binnen 1 á 2 werkdagen) , na afgifte bij het postkantoor.
Controleer je SPAM-box als je nog geen email hebt ontvangen binnen 2 á 5 werkdagen, indien je na 10 werkdagen nog steeds geen statusupdate per email hebt ontvangen kun je contact opnemen met ons.

Kunnen mijn producten worden teruggestuurd?

Wij sturen geen producten terug naar de klanten, je bent zelf verantwoordelijk voor het wel of niet versturen van het product en de overeengekomen prijs.

Hoe wordt een verzending van mij herkent?

Zodra je een product aanmeld op onze website ontvang je een email met daarin onze adresgegevens en jouw unieke verzendcode, deze code moet je dan ook niet vergeten op het pakket te vermelden! Mocht je geen verzendgegevens hebben ontvangen dan kun je het pakket versturen naar:

WeBuyIt.nl
Antwoordnummer 4017
6400 VC HEERLEN


vermeld ook uw eigen naam (zodat wij weten van wie het pakket is)
of maak een afdruk/print van de bestelling en verstuur deze mee met het pakket.


Zorg voor een goede verpakking, je bent immers zelf verantwoordelijk voor de verzending.

Ik heb een verkoop gedaan maar geen email en/of gegevens ontvangen?

Heb je een telefoon of een ander apparaat naar ons opgestuurd? Dan duurt het gemiddeld 1 - 2 werkdagen totdat wij het pakket ontvangen en wij je order kunnen verwerken. Vervolgens zullen we het pakket controleren en testen, om na te gaan of het voldoet aan de staat zoals je deze hebt opgegeven.


Je kunt de product(en) GRATIS versturen naar ons door het volgende duidelijk te schrijven op de envelop of het pakket:

WeBuyIt.nl
Antwoordnummer 4017
6400 VC HEERLEN


vermeld ook het ordernummer of je eigen naam (zodat wij weten van wie het pakket is)
of maak een afdruk/print van de bestelling en verstuur deze mee met het pakket.


Zorg voor een goede verpakking, je bent immers zelf verantwoordelijk voor de verzending.



Status per email
We brengen je per email op de hoogte van de status van je order, zodat je op ieder moment weet waar je aan toe bent.
Momenteel heeft je order de status "Wachtend op pakket". Zodra we het pakket van je ontvangen sturen we je weer een email, zodat je goed op de hoogte blijft van de ontwikkelingen.


*Je krijgt van ons emails met daarin de verzendgegevens en Status-updates, mocht u deze niet ontvangen dan controleer uw SPAM-filter instellingen en uw SPAM (ongewenst) map.

   WERKEND / DEFECT

Wanneer hebben producten helemaal geen waarde meer?

» Producten met waterschade
» Het product kan niet worden in of uitgeschakeld.
» Incomplete producten waarbij essentiële onderdelen ontbreken
» Vervalsingen, namaak producten, demonstratiemodellen e.d.
» Zware beschadigingen aan het product
» Producten zonder serie-nummer
  (in geval van GSM's, zonder IMEI-code, dus geen label/sticker onder de accu of vanwege een PIN-code blokkering)
» CDMA-telefoons (zonder simkaart houder / ander "buitenlands" netwerk)
» Telefoons met SIM-lock (of andere netwerk restricties)

Is mijn product wel 100% werkend?

Jouw product is werkend als het aan de voorwaarden voldoet die op de pagina van het product staan, het is uiteraard vanzelfsprekend dat het probleemloos werkt en helemaal compleet is met alle benodigde accessoires. (maar ook dit staat op de product-pagina vermeld)

Wanneer beschouw je een product als niet werkend?

Bij ieder product staan de voorwaarden waar de producten aan moeten voldoen, het is uiteraard vanzelfsprekend dat bij werkend bedoeld wordt dat het product werkt zoals het moet zonder speciale trucjes of andere behendigeden.
Bij defect moet u even goed lezen, sommige defecten zijn minder erg waardoor het product toch nog een waarde kan hebben, andere defecten zorgen ervoor dat een product voor ons niets meer waard is.