Model zoeken...

MIJN
VERKOOP

  • 0 items
  • € 0,00

   ALGEMEEN

Geen email en/of gegevens van ons ontvangen?

Heb je een telefoon of een ander apparaat naar ons opgestuurd? Dan duurt het gemiddeld 1 - 2 werkdagen totdat wij het pakket ontvangen en wij je order kunnen verwerken. Vervolgens zullen we het pakket controleren en testen, om na te gaan of het voldoet aan de staat zoals je deze hebt opgegeven.

Je hebt van ons een bevestiging per email gekregen met daarin een pdf en een link naar het verzendlabel waarmee je het pakket GRATIS kunt opsturen naar ons.

Als je geen gebruik van ons verzendlabel maakt kunt je ook zelf het pakket opsturen naar onderstaande adres.
Stuur het naar ons Pick Up Point:

WeBuyIt.nl
Honigmannstraat 37a
6411LJ HEERLEN


vermeld dan ook je eigen naam (zodat wij weten van wie het pakket afkomstig is)
of maak een afdruk/print van de bestelling en verstuur deze mee met het pakket.


Zorg voor een goede verpakking, je bent immers zelf verantwoordelijk voor de verzending.
Je kunt het pakket zonder postzegels afgeven op het postkantoor, dankzij het verzendlabel is dit helemaal GRATIS!



Status per email
We brengen je per email op de hoogte van de status van je order, zodat je op ieder moment weet waar je aan toe bent.
Momenteel heeft je order de status "Wachtend op pakket". Zodra we het pakket van je ontvangen sturen we je weer een email, zodat je goed op de hoogte blijft van de ontwikkelingen.


Je krijgt van ons emails met daarin de verzendgegevens en Status-updates, mocht je deze niet ontvangen dan controleer je  
 SPAM-filter instellingen en je SPAM (ongewenste email) map.

Hoe snel ontvang ik mijn geld op mijn rekening?

Ons streven is om alle ontvangen apparaten binnen 24 uur na ontvangst beoordeeld/gecontrolleerd te hebben zodat ook de uitbetaling binnen 24 uur na ontvangst kan plaatsvinden, uiteraard zijn we wel afhankelijk van externe facoren zoals de bezorgsnelheid van de post, de snelheid van de bank etc...

* Indien een order "gedeeltelijk goedgekeurd" wordt, duurt het 24 uur extra zodat u ook de tijd heeft om op de email te reageren
  (als u trouwens gelijk met akkoord reageert wordt dit vaak wel nog binnen de 1e 24 uur verwerkt)

Hoe lang blijft het aanbod geldig?

Zodra je op onze website hebt aangegeven wat je verstuurd, is dit 14 dagen geldig, hierna vervalt het recht op het bedrag en zal er worden gekeken naar het bedrag van dat moment.

Waarom staat mijn product niet op de website?

Jouw product kan om meerdere redenen niet op onze wesite vermeld staan bv:
 1)  omdat het wellicht nog te nieuw is en wij het product nog moeten toevoegen aan de website
 2)  wij al teveel van het product hebben ontvangen en we wachten totdat alles verwerkt is
 3)  het product kan "uit de mode" zijn geraakt waardoor er dus geen vraag meer naar is
 4)  het product heeft geen enkele waarde meer (meestal is de leeftijd van het product daarvoor de reden)


Als je van mening bent dat jouw product er wel op zou moeten staan dan kun je ons even mailen zodat wij erna kunnen kijken.

Zijn mijn producten nog geld waard, en waarom?

Wij kopen alleen producten in die hergebruikt kunnen worden en zelfs doorverkocht kunnen worden naar het buitenland waar men graag een goedkoper gebruikt product wilt hebben.

Is er een minimum bedrag voor wat ik kan verkopen?

Ja, wij kopen pas in als de totale waarde minimaal € 20,00 bedraagt. Dit komt omdat de kosten van o.a. het antwoordnummer te hoog zijn om het onder de 20 euro nog rendabel te maken.

Hoe weet ik wat voor een merk of type/model product ik heb?

Op vrijwel ieder product staat het merk en type/model nummer, op sommige producten zoals bv GSM's staat het op de achterkant of op een sticker/label onder de accu/batterij, het is altijd te vinden in het menu van de GSM of Tablet zelf (toestel info -> status). Als je nog een aankoopbon hebt dan heb je kans dat het daar ook op vermeld staat.

TIP: bel naar *#06# en je ziet je IMEI nummer (14 cijfers), vul deze in op www.imei.info en je ziet welk model telefoon je hebt.

Kan ik ook versturen vanuit het buitenland?

Ja, vanuit het buitenland kun je ook een pakket of envelop versturen naar ons.
Echter dien je dan zelf voor de verzendkosten te betalen.

Stuur het naar ons Pick Up Point:

WeBuyIt.nl
Honigmannstraat 37a
6411LJ HEERLEN


vermeld dan ook je eigen naam (zodat wij weten van wie het pakket afkomstig is)
of maak een afdruk/print van de bestelling en verstuur deze mee met het pakket.


Zorg voor een goede verpakking, je bent immers zelf verantwoordelijk voor de verzending.
Zorg er altijd voor dat de BIC en IBAN gegevens duidelijk bij het rekeningnummer vermeld staan.

Status: Gedeeltelijk af- / goedgekeurd?

Is je order gedeeltijk af- / goedgekeurd dan betekend dit dat er iets niet of niet juist vermeld is bij de aanmelding maar wat bij de controle wel naar voren is gekomen.
Je krijgt van ons in de email altijd een status update met daarin vermeld wat er dan eventueel mis is met de aanmelding en ook wat het juiste totaalbedrag is. Dit kan zowel hoger als lager zijn afhankelijk van de bevindingen na de controle.

LET OP: Hoe sneller je reageert op de email, hoe sneller wij de order kunnen afhandelen!

Veel voorkomende fouten zijn:
* Wachtwoord, pincode, patroon of account niet juist verwijderd en dus nog aanwezig waardoor we ook niet kunnen controleren.
* Defecten die als "zwaardere gebruikerssporen" worden aangemeld      (defect/kapot = kapot en niet een gebruikersspoor en zeker niet 100% werkend)
* Producten met gebruikerssporen die als "helemaal nieuw" worden aangemeld    (i.p.v. bijvoorbeeld "als nieuw" of "lichte gebruikerssporen")
* Verkeerde oplader meesturen i.p.v. de originele oplader die ook bij het product hoort

   VERZENDING

Hoe veilig is het GRATIS verzendlabel?

Met ons verzendlabel is het pakket aangetekend en wordt het alleen afgegeven bij ons. Echter mocht het pakket zoekraken kun je zelf geen onderzoek starten en ben je het product dus kwijt. Houdt hier rekening mee!

De veiligste manier van verzenden is dan ook om producten (met hogere waarde) zelf te verzekeren en dan versturen!
(TIP: maak een afdruk / print van de bestelling of verzendlabel en stuur deze mee in het pakket)

Het verzenden geschied geheel op eigen risico, enige geschillen zullen dan ook met jezelf en/of de vervoerder geregeld moeten worden tot het moment dat wij de verzending hebben aangenomen.

Welke accessoires moet ik allemaal meesturen?

In principe kun je alle items meesturen die bij het product zaten toen je het kocht maar de noodzakelijke items (bv een lader of stroomkabel e.d.) die nodig zijn om het product normaal te kunnen laten functioneren zijn verplicht. Uiteraard kunnen de items die niet meer werken of te beschadigd zijn weggelaten worden. Indien noodzakelijke items ontbreken dient dit te worden aangegeven bij de product-pagina (werkend/defect).

Wat gebeurt er bij verlies of schade van het toestel tijdens de verzending?

Het verzenden geschied geheel op eigen risico, enige geschillen zullen dan ook met uzelf en/of de vervoerder geregeld moeten worden tot het moment dat wij de verzending hebben aangenomen. Wellicht is het dan ook verstandig om producten met hogere waarde zelf verzekerd te versturen i.p.v. via ons verzendlabel.

Zijn mijn producten aangekomen?

Zodra wij een pakket ontvangen sturen wij per email gelijk een statusupdate, zo blijf je altijd op de hoogte van de status van jou verkoop. Onder normale omstandigheden komt een pakket aan binnen 2 á 5 werkdagen (envelop meestal binnen 1 á 2 werkdagen) , na afgifte bij het postkantoor.
Controleer je SPAM-box als je nog geen email hebt ontvangen binnen 2 á 5 werkdagen, indien je na 10 werkdagen nog steeds geen statusupdate per email hebt ontvangen kun je contact opnemen met ons.

Kunnen mijn producten worden teruggestuurd?

Indien gewenst kunnen wij je zending retourneren, helaas zijn hier wel kosten aan verbonden ( € 15,00 ).
Dit zijn onze gemaakte onkosten - denk aan het verzenden (verzendlabel) en retourneren van producten!

Indien je gebruik wilt maken van het retour sturen maak dan € 15,00 over op onderstaande gegevens:

BANK: ABNAMRO
IBAN: NL94ABNA0515304190
T.N.V: WeBuyIt.nl
Omschrijving: Retournummer: ...........
Uw naam: ...........

Zodra wij het bedrag ( € 15,00 ) ontvangen hebben, sturen wij het product retour!

Hoe wordt een verzending van mij herkent?

Je hebt van ons een bevestiging per email gekregen met daarin een pdf en een link naar het verzendlabel waarmee je het pakket GRATIS kunt opsturen naar ons. Op dit verzendlabel staat jouw adres en de order-code waaraan wij je product herkennen.

Zorg voor een goede verpakking, je bent immers zelf verantwoordelijk voor de verzending.

Ik heb een verkoop gedaan maar geen email en/of gegevens ontvangen?

Heb je een telefoon of een ander apparaat naar ons opgestuurd? Dan duurt het gemiddeld 1 - 2 werkdagen totdat wij het pakket ontvangen en wij je order kunnen verwerken. Vervolgens zullen we het pakket controleren en testen, om na te gaan of het voldoet aan de staat zoals je deze hebt opgegeven.

Je hebt van ons een bevestiging per email gekregen met daarin een pdf en een link naar het verzendlabel waarmee je het pakket GRATIS kunt opsturen naar ons.

Status per email
We brengen je per email op de hoogte van de status van je order, zodat je op ieder moment weet waar je aan toe bent.
Momenteel heeft je order de status "Wachtend op pakket". Zodra we het pakket van je ontvangen sturen we je weer een email, zodat je goed op de hoogte blijft van de ontwikkelingen.


Je krijgt van ons emails met daarin de verzendgegevens en Status-updates, mocht je deze niet ontvangen dan controleer je  
 SPAM-filter instellingen en je SPAM (ongewenste email) map.

   WERKEND / DEFECT

Wanneer hebben producten helemaal geen waarde meer?

» Producten met waterschade
» Het product kan niet worden in of uitgeschakeld.
» Incomplete producten waarbij essentiële onderdelen ontbreken
» Vervalsingen, namaak producten, demonstratiemodellen e.d.
» Zware beschadigingen aan het product
» Producten zonder serie-nummer
  (in geval van GSM's, zonder IMEI-code, dus geen label/sticker onder de accu of vanwege een PIN-code blokkering)
» CDMA-telefoons (zonder simkaart houder / ander "buitenlands" netwerk)
» Telefoons met SIM-lock (of andere netwerk restricties)

Is mijn product wel 100% werkend?

Het product is 100% werkend als het aan de voorwaarden voldoet die op de pagina van het product staan, het is uiteraard vanzelfsprekend dat het probleemloos werkt en compleet is met alle benodigde accessoires. (maar ook dit staat op de product-pagina vermeld)
Verborgen of niet gemelde gebreken zullen bij het testen zichtbaar worden en vervolgens, indien nodig, verekend worden naar juistheid. Voorkom teleurstellingen door vooraf juist in te vullen!

Wanneer beschouw je een product als niet werkend?

Bij ieder product staan de voorwaarden waar de producten aan moeten voldoen, het is uiteraard vanzelfsprekend dat bij werkend bedoeld wordt dat het product werkt zoals het moet zonder speciale trucjes of andere behendigeden.
Bij defect moet u even goed lezen, sommige defecten zijn minder erg waardoor het product toch nog een waarde kan hebben, andere defecten zorgen ervoor dat een product voor ons niets meer waard is.